Dėl ekstremalios situacijos Lietuvoje keičiasi Departamento klientų aptarnavimo tvarka

Data

2020 12 10

Įvertinimas
0
Screenshot 2020-02-25 at 11.49.02.png

Aplinkos apsaugos departamentas, taikydamas prevencines priemones, mažinančias koronaviruso (COVID-19) plitimą ir siekdamas apsaugoti darbuotojų sveikatą, nuo 2020 m. gruodžio 9 d. stabdo klientų aptarnavimą asmenų aptarnavimo vietose. Aplinkosaugos pareigūnai patikrinimus ir reidus vykdys ir toliau.

Nuo 2020 m. gruodžio 9 d. korespondenciją bus galima pateikti tik paštu arba elektroniniu paštu info@aad.am.lt.

Konsultacijos Departamento padaliniuose teikiamos tik nuotoliniu būdu: paštu, elektroniniu paštu – konsultacijos@aad.am.lt arba elektronine paklausimo forma.

Į skundus ir pranešimus reaguosime įprasta tvarka. Pranešimų priėmimo tarnyba ir toliau priims skubaus reagavimo pranešimus.

Ūkinių subjektų patikrinimai laikinai stabdomi patikrinimo vietose, tačiau neplaniniai patikrinimai ir toliau bus organizuojami teisės aktų nustatyta tvarka.

Gyvosios gamtos inspekcijų pareigūnai, atsižvelgdami į Aplinkos ministerijos rekomendacijas, ir toliau nustatyta tvarka kontroliuos, kaip laikomasi medžioklės ir žvejybos reikalavimų. Taip pat bus skiriamas ypatingas dėmesys veiklai, užkardančiai galimus aplinkosauginius pažeidimus, susijusius su neteisėtu nuotekų išleidimu, atliekų tvarkymu, gyvūnijos išteklių naudojimu ir kt.

Neetatinių aplinkos apsaugos inspektorių pagalba karantino laikotarpiu bus pasitelkiama tik išskirtiniais atvejais, kai būtina užkirsti kelią šiurkščiam aplinkosauginiam pažeidimui ar žalai aplinkai ir turimais pajėgumais to padaryti objektyviai negalima.

Departamento pareigūnai bus pasirengę reaguoti į aplinkosaugos pažeidimus, incidentus ir avarijas ir užtikrinti būtinųjų funkcijų vykdymą.