APSKAITOS IR MOKESČIŲ KONTROLĖS DEPARTAMENTO
PANEVĖŽIO APSKAITOS IR MOKESČIŲ KONTROLĖS SKYRIAUS VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
FUNKCIJOS
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Teisės aktų nustatyta tvarka surašo administracinio nusižengimo protokolus, privalomuosius nurodymus, taiko kitas administracinio poveikio priemones aplinkos apsaugos įstatymų ir kitų teisės aktų pažeidėjams.
11. Pagal atskirą AAD direktoriaus įsakymą ar rezoliucinį pavedimą vykdo departamento direktoriaus darbo funkcijas jo atostogų, ligos, komandiruotės metu ir kai direktoriaus pareigybė laisva.
12. Atsako už vadovaujamojo padalinio dokumentų ir archyvo tvarkymą; pagal kompetenciją rengia ir teikia ataskaitas, suvestines; nagrinėja teisės aktų projektus ir teikia siūlymus galimiems tobulinimams.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Nagrinėja mokesčių mokėtojų pateiktas rašytines pastabas dėl patikrinimo akto ir ruošia akto patvirtinimo sprendimų projektus, teikiant tvirtinti įstaigos vadovui arba jo įgaliotam asmeniui.
16. Tikrina, ar fiziniai ir juridiniai asmenys teisingai apskaičiuoja ir deklaruoja taršą iš stacionarių ir mobilių taršos šaltinių bei į Lietuvos vidaus rinką išleistų apmokestinamųjų gaminių, pakuočių, sąvartynuose šalinamų atliekų kiekį.
17. Kontroliuoja, ar fiziniai ir juridiniai asmenys teisingai veda valstybinių gamtos išteklių naudojimo apskaitą, išskyrus mokestį už medžiojamųjų gyvūnų išteklius; apskaičiuoja ir deklaruoja mokesčius už valstybinius gamtos išteklius.
18. Konsultuoja ūkio subjektus, mokesčių mokėtojus aplinkosauginių mokesčių apskaičiavimo ir deklaravimo klausimais.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – ekonomika;
1.3. studijų kryptis – verslas;
1.4. studijų kryptis – vadyba;
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – aplinkos apsaugos srities patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai;
arba:
1.8. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.9. darbo patirtis – ekonomikos srityje;
1.10. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.